2013. január 20., vasárnap

13. rész


Gyorsan magamra kapom a Lola által kikészített ruhát majd a tükör elé ülök.

Kifésülöm még eléggé vizes hajamat, majd megrázom, s halkan felnevetek magamon. Két virágot tűzök hullámos hajamba, majd lassan kinyitom a szobám ajtaját, s kilépek. A nappaliban, ami a szobámmal szemben van nem találok senkit, ezért a konyhába sétálok. Bátyám háttal ül nekem, Niall viszont rögtön megpillant mikor belépek a helységbe.

- Szia. - integetek. Meg sem szólal, csak néz, s erre bátyám is hátra fordul.
- Csini vagy Hugi. Imádom ezt a ruhád. - nyom egy puszit a homlokomra, majd a tányért a mosogatóba teszi. - Kérsz? - kérdezi, majd választ sem várva elkezd önteni a harmadik tányérba.
Ekkorra már Niall is feleszmél.
- Gyönyörű vagy. - suttogja, mire bólintok, s eltátogok egy köszönömöt.
- Nem baj, ha még eszek? - kérdezem mire megrázza a fejét, s kihúzza maga mellett a széket. Elmosolyodom, majd bátyám felé fordulok. - Ugye nekem a gyümisből öntesz? - kérdezem. 
- Természetesen. - mondja majd leteszi elém a müzlit. 
- Köszi. - mosolyodom el, majd elkezdek falatozni.

Miután megettem a reggelit, Niall-el rögtön elindultunk. Egy taxit hívott, s azzal mentünk be London központjára. Kifizette az utat, majd betértünk egy plázába.

- És miért kellett így előbb találkozni? - kérdezi mire felé fordulok. - Nem mintha baj lenne! - teszi fel a kezét, mire elmosolyodok, s lehajtom a fejem.
- Holnap vissza kell mennem Bostonba, mert tudod valaki megakarja venni a házunkat. - nézek fel rá ismét. Szeméből egy kevés aggodalmat olvasok le, ami megmosolyogtat.
- És mikor indultok? Mennyi időre? - kérdezi, s betérünk egy boltba.
- Egyedül megyek, mert Austinnak fotózása van, gondolom. Vasárnap már jövök, mert nekem hétfőn tanfolyam. - fejezem be, majd az előttünk álló nő felé fordulok. - Jó napot! telefont szeretnék venni. - mondom mosolyogva.
- És Austin elenged egyedül? Nem félt? - kérdezi mire elmosolyodok.
- Nyugi Apuci, nem lesz semmi bajom. - kuncogok, mire ő is felnevet.

*

A tökéletes telefont nem kellett sokáig keresni, a pultos nő tudta mit akarok. Miután megvettem a készüléket, Niall rögtön beleírta a számát amin mosolyogtam. Nagyon jól esett, hogy ennyire érdeklődik irántam. 

Beültünk egy palacsintázóba, majd itt töltöttük a délutánt. Nagyon jól éreztem magam. Egy csomót nevettünk, beszélgettünk és még jobban megismertem és megkedveltem ezt a csodás fiút.
Olyan négy óra lehetett, mire hazaértünk. Niall hazakísért, majd egy kicsit bejött és olyan 5 óra fele elment. Nagyon boldog voltam, hogy ilyen sok időt együtt töltöttünk, mert így tényleg megismertem. 

Miután elment bepakoltam holnapra egy kisebb válltáskába, mert nem tudhatom, hogy esetleg ott kell-e maradnom, vagy sem majd Austinnal megrendeltük a repülőjegyem. Egyáltalán nem vagyok izgatott, sőt a repülőúttól nagyon félek. Ide fele jó volt, mert volt velem valaki, aki elterelte a figyelmem, de most nem lesz ott senki. 

*

- Héj Nat, fel vagy? - hallok egy hangot. Kinyitom a szemeim, majd felülök az ágyon. 
- Most már fel. - nyöszörgök mire Austin felkacag, s leül mellém az ágyra. 
- 9 óra van. 10kor indul a géped. Ha gyorsan elkészülsz kitudlak kísérni, mert nekem is 10-re kell mennem. - mondja mire szemeim felcsillannak. Nagyon reméltem, hogy kikísér, s nem kell még ott is egyedül várakoznom.
- Okés, vedd úgy hogy máris kész vagyok. - mosolyodom el, majd Austin elmosolyodik, bólint és kimegy a szobámból. Én feltápászkodok, felveszem a már kikészített ruhát, majd a fürdő felé igyekszem. Megmosom a fogaim, az arcom, s egy kis szempillaspirál feltétele után késznek nyilvánítom magam. Felveszem a vállamra a táskám, majd a cipőmet is felhúzom és Austinnal el is indulunk. 

Taxival mentünk ki a reptérre. Út közben hívta James, ezért nem is szállt ki, hanem ment is a munkahelyére. Én kissé elveszettnek éreztem magam ezen a hatalmas reptéren, de miután az egyik recepciós útba igazított, leültem egy padra, majd a telefonomon twittereztem. 

- Khmmm.. - morog valaki, mire felveszem a táskám majd fel sem pillantva arébb ülök. - Szia. - hallok meg egy ismerős hangot, mire rögtön felkapom a fejem, s Niallt látom magam előtt, aki mosolyogva figyeli reakcióimat.
- Szia! - mondom talán kissé hangosan, majd izgatottan felállok, s megölelem a srácot. - Hát te? - kérdezem mosolyogva, mikor újra leülünk.
- Megyek veled. - mosolyodik el, mire én kissé értetlenül nézek rá. Ekkor meglátok a kezében egy csomagot. 
- Komolyan? - kérdezem. Majd kicsattanok az örömtől s a boldogságtól, de próbálom annyira nem reklámozni.
- Igen. Nem szeretném, hogy egyedül menj. - mondja, mire arcomra egy hatalmas mosoly ül ki.
- Köszönöm. - mondom mire ő csak bólint. Tudta. Tudta, hogy félek. Tudta, hogy nem akarok egyedül utazni. Tudta, hogy szeretném, ha velem jönne. Ez...hihetetlen.

- Hahó Natalie! Gyere, be kell szállnunk! - Niall zökkent ki a gondolkodásból. Felkapom a táskám, majd a srác után indulok. Mindenhonnan megindulnak az emberek, s hirtelen elvesztem a tájékozódó képességem. 
Nem tudom hol vagyok, nem tudom merre megyek csak Őt követem. Hirtelen veszem észre, hogy távolodik, s tudom mit kéne tennem de félek. Az emberek sodornak, s ekkor meghozok egy döntést. 
A keze után nyúlok, s megmarkolom. Ahogy hozzá érek kiráz a hideg, s melegség önt el. Kissé lassít, hátrafordul, s elmosolyodik. Gyomromba pillangók repdesnek mikor elfordítja a kezét, s összekulcsolja az enyémmel. Végre a tömeg szétoszlik, s megérkezünk. 

Mindketten odanyújtjuk a jegyünket, majd felszállunk a gépre. Ahogy az ülést keressük Niall még mindig erősen szorítja a kezem, s ebbe néha belepirulok, de egy percig sem bánom.
Megtaláljuk az helyet, leülünk, s ekkor elengedi a kezem.
- Bocsi, csak.. - nézek a kezére. - Csak nagyon sokan voltak, és féltem hogy elsodornak az emberek.
- Semmi baj Natalie. - mosolyodik el, mire én is halványan elmosolyodok. Bekapcsolom az övet, s Niall is majd felszállunk.

Boldog vagyok, hogy nem kell egyedül utaznom, mert ez is borzasztóan megnyugtató, hogy itt van velem. S tudom, nem hagyná hogy bajom essen.
A repülő út kellemesen telik, beszélgetünk, nevetgélünk, s egyszerűen csak élvezzük egymás társaságát. 

Egyszer csak a repülő megremeg, s én hirtelen bepánikolok. A hangosbemondó ismétli, hogy nincs semmi baj, én még is rosszat érzek.
- Niall! Niall! - mondom kissé hisztérikusan, mire ő megrázza a fejét, s felém fordul.
- Héj nincs semmi baj! Hallod? Natalie! - mondja, de én nem reagálok. Csak a szüleim járnak a  fejemben. A repülő még jobban rázkódik, s már a sírás határán állok. Ekkor Niall felém fordul, megragadja a kezeim és maga felé fordít.
- Natalie! Nyugodj meg. - mondja mélyen a szemembe nézve. Kezeinket összekulcsolja, s szorítja. - Nincs semmi baj! Hallod? - mondja mire kissé megnyugszom, majd bólogatok, de szememből a könnycseppek csak úgy folynak.

A remegés kissé elcsendesedik de még mindig érezni. Niall elengedi a kezem, majd hátulról átkarol és magához húz. Mellkasába fúrom arcom. Szemeim összeszorítom, s próbálom elterelni a figyelmem. Ő a hátamat simogatja, egészen addig amíg a remegés egészen meg nem szűnik. Kissé megnyugszom, s ő egy puszit nyom a hajamba.

- Nincs semmi baj. Vigyázok rád. - mondja mire szívem tempója még jobban felgyorsul, s öröm önt el. Mikor már minden rendben, s a repülő is normálisan megy elhúzódóm annyira Nialltől, hogy a szemébe tudjak nézni.
- Köszönöm. - suttogom, mire ő felemeli a még mindig az övével összekulcsolt kezemet, s egy apró csókot nyom rá. Egész testemet bizsergés járja át. Halványan egymásra mosolygunk, majd a hangosbemondó kérésére újra bekötjük az öveket, mivel következik a leszállás.


10 megjegyzés:

  1. Júj csúcs szuper lett.:D Valahogy éreztem h Niall vele fog menni.:D Wáá és nagyon édesekkk !!:) Siess:*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ISTENKIRÁLY rész lett! annyira aranyosak, bár még nem is járnak! Nagyon várom a folytatást! Annyira kíváncsi vagyok, hogy mi lesz! Bocsi, hogy nem tudtam írni az előzőhöz, csak trendeltünk nekem meg limitem lett, az első és tiszta ideg voltam! Pont amikor trendelünk érted! Na nem fecsegek tovább, IMÁDOM! Imádom ahogy írsz, ahogy fogalmazol! Megunhatatlan! Szeretlek! Millió puszi és ölelés: <3 <3 <3 ~Bya~ Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó ezt olvasni! Nagyon köszönöm!
      Szeretlek csajszi!<3

      Törlés
  3. úúúristen nagyon cuki:) szuper lett*-* és én is csatlakozok Byához(fogalmazás) :)) <3

    VálaszTörlés
  4. *o* Úristen!Mindjárt megzabáloom :) Nagyon aranyos lett :D Siess a következővel :) xx

    VálaszTörlés
  5. Szeretem, ahogy írsz *-* Nem tudok belekötni, csak abba, hogy minél előbb szeretnék új részt látni a blogon :D xx

    VálaszTörlés