2013. január 11., péntek

10. rész


Sokat gondolkoztam Niall-ön miután lefeküdtem. Töprengetem azon, hogy biztosam jó ötlet-e ilyen közel engedni magamhoz, hogy biztosan jó ötlet-e megbízni benne? Hogy talán még ha úgy alakulna, jó ötlet lenne-e többet találkozgatni?
Hiszen ő egy világsztár. Lehet mindig itt lenne velem, de hát neki a rajongókért is felelnie kell a srácokkal együtt. Mi van akkor, ha turnéra mennek? Mi van akkor, ha nem tudunk több hétig látni, mert elfoglalt, stúdiózik,interjúzik vagy csak épp más országban van koncertezni? Mi van ha nekem a mondellség miatt elkell utaznom valahova?
Ezek s még száz ilyen kérdés cikázott a fejemben, de megoldásra nem leltek. Az álmosság nyomott el, s gondolataim abbamaradtak.

Másnap reggel telefoncsörgésre kelek. A készülék után nyúlok, ami a párnám alatt foglal helyet, majd a képernyőt meg sem figyelve felveszem az egyre hangosodó masinát.
- Igen? - nyögöm ki. A vonal másik végén kuncogást hallok, majd torok köszörülést és végre valaki megszólal.
- Jó reggelt, itt az NCIS.  - hallok meg egy hangot mire a fejem a falba verném.
- De barom vagy. Miért hívsz fel, mikor itt vagy a szomszédban? - kérdezem még minding elég rekedten bátyámtól. - Meg amúgy is mennyi az idő?
- Nem a szomszédban vagyok, hanem a fiúknál és egyébként fél kettő van Csipkerózsika. - mondja mire szemeim kissé kikerekednek. Egy ilyen lottóreklám fut át az agyamon, Mennyi?
A háttérben valaki kérlelését hallom, a telefon szörcsög vagy is átadják.
- Jó reggelt Natalie. - hallok egy kedves hangot, mire arcomra rögtön egy hatalmas mosoly ül ki.
- Szia Niall. - mondom mire a többiek a háttérben elég hangosan húúúúúú-znak.
- Nem lenne kedved átjönni? - kérdezi, s hallom feláll s elhagyja a szobát.
- Elmennék, csak igazából nem tudom hogy pontosan hol laktok. - mondom mire Niall felnevet.
- Igaz. Elmegyek érted, jó? - kérdezi, mire szemeim felcsillannak. Próbálom leplezni izgalmamat.
- Okés. - mondom, mire elköszön s ki is nyomja a mobilt. A készüléket mellkasomra teszem majd ásítok egy hatalmasat. Felkelek puha ágyikómból és a fürdőszoba elé veszem az irányt. Belépek, majd a csaphoz nyúlok, fogat és arcot mosok. A hajamat kellően kifésülöm, majd felkapok egy mackót egy trikóval és kilépek a helységből.

A konyhába indulok és a hűtő felé veszem az irányt. Ahogy kinyitom az ajtót hálásan nézek a tegnap maradt pizzára. Kiveszem majd beteszem a mikróba.

A kechup utáni kutatásomat végzem a felső szekrényben, amit kis magasságom miatt nehéz elvégeznem. Egyszer csak egy kéz nyúl fölöttem mire ugrok és sikítok egyet és a mögöttem álló személyt fellököm és az a földre esik. Megfordulok, s ekkor látom a drága Niallt, aki a földön fekve fájlalja a fejét.

- Úristen, ne haragudj. - guggolok gyorsan le mellé, mire ő felnevet. Én is elmosolyodok kissé, de a szívem még kalapál hiszen pár perce éltem át egy min szívrohamot.
- Nincs semmi gáz. Nem hittem hogy ennyire megijedsz. - mosolyodik el.
- Hát most már tudod. – mosolyodok én is el, majd felsegítem. A mikró jelzi, hogy kész a kaja. Odamegyek majd kiveszem a tálat és leteszem Niall elé az asztalra.
- Te ettél már? - kérdezi, miközben leveszi a kechupot. Minden probléma okozóját.
- Még nem. - mondom kissé értetlenül, hiszen nem értem miért kérdezi ezt.
- Akkor te egyél. - tolja felém a tányért, mire koppan a dolog és rögtön megszólalok.
- De ehetsz belőle te is. Jut. - mosolyodom el, majd elveszek egy szeleltet és nyomok rá kechupot. Fő ez egészséges reggeli, nem igaz?
- Akkor jó étvágyat. - mondja majd ő is beleharap egy szeletbe.
- Neked is. - mondom ki két falat között, mire mindkettőnkből kitör a nevetés.


- Imádom a pizzát. - mondja Niall mire elmosolyodom. A reggelit elfogyasztottuk, s a mosogatógép már végzi is a munkáját.
- Elmegyek felöltözök, jó? - kérdezem mire bólint. - Érezd otthon magad. - teszem hozzá, majd a nappali felé mutatok. Bólint, s elindul a nappali felé, én pedig a szobámba veszem az irányt.

A szekrényből kiveszek egy egyszerű összeállítást, hiszen máshova úgy sem megyünk majd magamra kapom a ruhákat. 

Kimegyek a szobámból, s a nappaliba belépve meglátom Niallt, ahogy nekem háttal tv-zik. Rögtön beugrik az ötlet, s vissza is adom neki a reggelit.
Lassan mögé lopakodok majd hirtelen a vállára teszem a két kezem.
- Búúúúúúúúúúúú! - ordítok mire ugrik egyet. Belőlem kitör az őszinte kacagás, s mikor leesik neki hogy én vagyok ő is felnevet.


- Kész vagy? - kérdezi, mire megpördülök előtte válaszként. Elmosolyodik majd elindulunk.
Kissé olyan érzésem van, mintha meg sem történt volna a tegnapi este. Vagy is nem tudom... Tegnap olyan kissé tartózkodóbb volt, s a találka végén (ami nem volt randi!) még szégyenlős is. Most viszont más. Felszabadultabb. Nem tudom hogy ez jó vagy rossz-e, csak feltűnt.

*

- Szerbusztok fiatalok! Azt hittük már nem is jöttök! - köszönt minket a nappaliba beértve a Répakirály.
- Jó a pólód. - mondj Harry mire elmosolyodok. Niall mondta a kocsiban, hogy Harrynek ez lesz az első mondata. Hát igaza lett.
- Köszi és amúgy sziasztok. - mosolyodom el, majd leülök a Zayn melletti helyre. - Na és terveztetek valamit? - kérdezem, mire kissé perverzen egymásra néznek.
- Üvegezzünk. - mosolyodik el ravaszan Zayn, mire fejemet tenyerembe temetem.
- Legyen. - dörmögöm, mire konkrétan ujjongás tör ki. Bátyámra nézek ujjaim között, aki ugyan olyan ravaszan néz rám. Szuper, elvesztettem.

A kanapé tolódik, s kezemet levéve látom, hogy a fiúk tolják hátrébb gondolom hely hiányában. Mint leülnek a földre, s én is csatlakozom. Zayn és Austin mellett foglalok helyet. Austin mellett Harry, Liam, velem szemben Niall mellette pedig Louis.

- Kezdek. - ajánlja fel Harry, majd választ sem várva megpörgeti az üveget. Pörög, pörög, s végül az üveg szája Zayn előtt áll meg. Kissé megkönnyebbülök, s nagy figyelemmel várom a feladványt.
- Felelek. - mondja Zayn mire Harry arca kissé elsápad.
- Na jó, de csak mert ez az első kör. Tetszik neked Lola? -Harry kérdésére Zayn rögtön elvörösödik mire mindenki kuncog.
- Igen - mondja mire szemem felcsillan, s kacsintok egyet. Zayn reményteli szemmel rám néz mire aprót, alig észrevehetőt bólintok, erre szemébe boldogság szökik. Megfogja az üveget, majd pörget. A üveg szája Niallra esik, aki rögtön szóra nyitja a száját.
- Felelek. - mondja, mire Zayn ördögien összedörzsöli a tenyereit.
- Jelenleg szerelmes vagy? - kérdezi, mire szemeim kitágulnak, szívem ezerszer jobban ver, s leplezem, de izgatott vagyok a válasz miatt. A fiú töpreng, majd szóra nyitja a száját.



8 megjegyzés:

  1. Nen hiszem el.. Hogy lehet így befejezni?! Nagyon jó lett, egyszerűen IMÁDOM a blogodat!!!:DD<3<3 Siess a kövivel.;))

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁ!! Ezt nem hiszem el, milyen jó már! És pont itt abba hagygni! Ez nem fair!! Nagyon kíváncsi vagyok, hozd gyorsan a részt!!! =) SZERETLEK! <3 <3 <3 ~Bya~ Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Direkt így intéztem, így lehet izgulni :DDD
      Szeretleeeek<3

      Törlés
  3. ááá..gyorsan írd a kövit:$ nagyon jóóóóóó!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a pillanatban tettem fel :) Jó olvasást<3

      Törlés
  4. dekisszemétvaaaaaagy <3 most el kell olvasnom a kövit is, mert izgulooooooooook eddigi legjobb rész *o*

    VálaszTörlés